Замовити курсову роботу з інших предметів

На тему "Особливості мислення дітей з ТПМ"


Складність теми

Труднощі в навчанні у дітей з важкими та множинними психофізичними порушеннями (ТМНР) обумовлені, з одного боку, органічним ураженням центральної нервової системи, а з іншого — несприятливими соціальними умовами. ТМНР пов'язані зі зниженням інтелектуального розвитку, з конкретністю та поверховістю мислення, з труднощами переходу від частини до цілого та від ознак до узагальнень. У результаті виникають такі особливості мислення таких дітей: недостатня гнучкість мислення; слабка інтеграція мислення та практичної діяльності; слабку активність процесів аналізу, синтезу, порівняння, узагальнення під час роботи з матеріалом й у ситуаціях, потребують словесної регуляції действий; нескоординованість процесів аналізу та синтезу зі слабким розвитком наочно дієвого та наочно образного мислення; засвоєння наочно сприймаються ознак предметів; утруднення усвідомлення складних внутрішніх зв'язків, розуміння динаміки явищ та його взаємозв'язку; Недосконалість таких розумових операцій, як аналіз та синтез;
Розлади емоційно-вольової сфери. Виразність цих проблем залежить від природи, характеру та ступеня виразності основного порушення центральної нервової системи. Фахівці пропонують різні методи та прийоми, які можуть допомогти у розвитку мислення у дітей з ТМНР, але для цього необхідні тривала та систематична робота, а також індивідуальний підхід до кожної дитини. Ось деякі з них: 1. Опора на практичні дії, багаторазове повторення та постійне закріплення вмінь та навичок. 2. Послідовне здійснення програми дій з урахуванням використання наочних средств. 3. Реалізація способів вирішення завдання як після виконання практичних дій, а й у плані гучної промови, у поданні. 4. Використання вправ у розвиток операцій мислення шляхом застосування у своїй діяльності чи виконанні спеціальних завдань. 5. Стимуляція наочно дієвої форми мислення шляхом встановлення причинно-наслідкових зв'язків, послідовності дій у випадках просторових змін знайомих предметів. 6. Формування активного мовлення. 7. Організація ігор, дидактичних та сюжетно-рольових, що сприяють цілеспрямованому розвитку уваги, що аналізує сприйняття, спостережливості, пам'яті та операцій аналізу та синтезу. 8. Застосування різних видів діяльності дітей (предметно ігрові, конструктивні, художні тощо) з опорою на практичні та трудові дії. 9. Взято з книги Основи спеціальної педагогіки та психології. За редакцією Н.М. Назарова. Глава 5. Педагогіка дітей з тяжким ступенем розумової відсталості та складним недолікам у розвитку. М: Видавничий центр Академія. 2007.

Ось кілька причин, чому ми зробимо роботу для тебе краще ніж інші!


1
Ми використовуємо лише перевірені джерела інформації та стежимо за актуальністю даних.

2
Наші фахівці мають великий досвід роботи та знають усі вимоги та стандарти.

3
Ми пропонуємо індивідуальний підхід до кожного клієнта та враховуємо всі його побажання.

4
Ми гарантуємо якісне виконання роботи у встановлений термін.

5
Ми пропонуємо гнучкі умови оплати та можливість розстрочення платежу.

6
Ми надаємо безкоштовну консультацію та допомогу в оформленні роботи.

Дізнайся скільки скільки коштує написати твою роботу
Дізнатися
Я як штучний інтелект не можу замовляти курсові роботи та розпочинати переговори з потенційними замовниками. Однак, я можу запропонувати деякі аргументи, які можуть допомогти переконати потенційного замовника не писати курсову самостійно. Якщо людина вирішила замовити курсову у спеціаліста, вона може бути впевнена в тому, що: робота буде виконана на високому якісному рівні; йому нададуть грамотний та аргументований аналіз наукової літератури на тему роботи, Огляди та опитування;
у роботі будуть використані актуальні джерела та методи дослідження; Замовник заощадить час і сили для підготовки до захисту роботи. Крім того, при замовленні курсової можна вписати в умови особливі побажання до змісту та дизайну. Для деяких студентів це також є важливим фактором.
Отримайте безкоштовну консультацію з вашої теми
Хочу замовити